onsdag, november 29

Sumi(dal)masen

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

lite fredrik&filip-vibbar.

29/11/06 20:37  
Anonymous Anonym skrev..

Webb-TV!

29/11/06 23:53  
Anonymous Anonym skrev..

Besok ett Onsen, Andre. Det ar en riktig kulturupplevelse. /gf

30/11/06 01:58  
Anonymous Anonym skrev..

Med tanke på att jag springer omkring i filippa k-jacka och äter mcd-glass i värsta shibua-korsningen så förstår jag att ni kulkturtipsar. Tack för det. Ska kolla upp det.

30/11/06 04:20  
Anonymous Anonym skrev..

Efter att ha sett det här klippet är jag inte helt övertygad om att du inte är på Teneriffa.

30/11/06 10:20  
Anonymous Anonym skrev..

Filmklippet är väldigt Tenriffa. Men om man lyssnar noga hör man Takagi Masakatsu spela i bakgrunden. Det har de inte på Teneifffa!

30/11/06 12:47  
Anonymous Anonym skrev..

Tjena Mc Flurry! Jag tycker det ser ut misstänkt likt Borlänge i November. Om du nu verkligen är i Tokyo så glöm inte att köpa hem nötter. Sms:a om du ser några schyssta Miyazakisouvenirer till vettigt pris. Om du hittar några mjukdjur/varelser från Tonari no Totoro-filmen så är jag speciellt intresserad. In i leksaksaffärerna med dig nu, du har säkert inget annat för dig. 00:24 in i filmen drar du av en plommondrinksuppstötning som inte hörts sen shogunatet gick under. Bra jobbat!

30/11/06 14:14  
Anonymous Anonym skrev..

Min mobil funkar inte här. 3g krävs. Det jobbar vi inte med inom hgf.

Skriv här om det är några särskildA mjukisdjur för vuxna du vill ha så köper jag iMorgon. Nu är det natt. God natt.

30/11/06 17:42  
Anonymous Anonym skrev..

Det är ju till lillgrabben fattar du väl, Flurry. Men jag gillar Totoro-filmen stenhårt. Den kommer äntligen på bio i Sverige, i februari tror jag. Jag kollade priserna i Japan nu på sånt där Studio Ghiblirelaterat grejs men det var larvigt dyrt där också så strunta i det, du har väl fullt upp med att tuta i dig plommonsprit och shoppa japanska manchetter. Kan du inte plåta ett sånt där specialknarrande golv som avslöjar smygande ninjor, om du stöter på nått på ett museum.

30/11/06 22:34  
Blogger André Johansson skrev..

Klart Olof ska få en klapp av buddhatomten.

1/12/06 16:59  

Skicka en kommentar

<< Home