lördag, januari 19

En kvällstidningsdröm



Den talande, lila väckarklockan från R.O.O.M. var inget vidare att vakna till. I morse, eller mer i gryningen, blev jag väckt på ett mer intressant sätt: Av att en OS-stjärna smugglat in en apa till Sverige. Ja, det kan naturligtvis ha varit en dröm men jag minns tydligt hur min kvällstidningschef till flickvän pratade apa och OS i telefon tidigt i morse. Jag har tittat på nätet men inte hittat någon nyhet, så kanske var det dröm ändå. Det vore ju väldigt märkligt om det fanns bilder på J-O Waldner med en liten apa som tittar upp från pingisfodralet när han passerar tullen på Arlanda.

Apropå pingis ser filmsnuttarna från Pingpongkingen fantastiska ut. Titta bara!

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Man skall alltid ha respekt för tjockisars backhands.

19/1/08 19:40  
Anonymous Anonym skrev..

Kan kanske detta haft något med saken att göra? http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_783237.svd

20/1/08 01:46  
Blogger SweJens skrev..

http://imprinttalk.com/?p=1037

20/1/08 11:54  
Blogger André Johansson skrev..

mårten: ja jävlar, där är den lilla halvapan! men då kan det inte ha varit jo (även om han ser ut att få plats i ett pingpongfodral) för inte håller han på med doppning.

20/1/08 11:55  
Blogger André Johansson skrev..

jens: wow! det där är annat än mina gamla stiga-shorts med asplunds bygg-tryck på!

20/1/08 11:58  

Skicka en kommentar

<< Home