lördag, april 4

Livsstilschips och en burk äpelcider



Det här håller inte. Sedan den där lilla j-a bloggen kom har jag tappat på Google. Söker man på ”André” har den här bloggen tappat placeringar: Bara en träff på tio i topp och den dyker upp först på femte plats. Så kan vi naturligtvis inte ha det.

Nu har jag i och för sig inget särskilt att blogga om. Men jag kan ju alltid berätta att Sjöstadsacklimatiseringen börjar arta sig. Idag gick Karin och jag till Sickla och köpte livsstilschips. De ska tydligen smaka söt chili. När man betalade chipsen fick man dem i en pappbag av delislag. Jag tänker skölja ner chipsen med en liten burk med äppelcider (halvtorr). Så har vi det i Sjöstan en vanlig aprillördag. Vi äter söta chili-chips och dricker en liten burk äppelcider (halvtorr).

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Jag förstår inte. Om du nu hatar Sjöstan så mycket och föraktar alla som bor där, varför bor du då där själv?

8/4/09 15:02  
Blogger André Johansson skrev..

Vem ha sagt att jag hatar Sjöstan och föraktar de som bor där?

Och, om jag nu skulle ha tyckt det, är jag inte exakt likadan själv?

8/4/09 15:10  
Blogger André Johansson skrev..

Eller tänker du, anonym, att jag köpte chipsen ironiskt, för att sedan kunna blogga om dem?

8/4/09 15:14  

Skicka en kommentar

<< Home