tisdag, juni 3

Världens bästa Bengt



Det här, kamrater, är obligatorisk röd radio.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Många av oss trogna läsare vill veta om du bar svindyra blågula strumpor idag till stolt åminnelse av 1809 års regeringsform eller om du bar vildsvinsdyra röda strumpor som en antinationalistisk markering med stöd för internationalen.

6/6/08 20:37  
Blogger André Johansson skrev..

Jag gick barfota och hade upprullade chinos.

9/6/08 10:29  
Anonymous Anonym skrev..

Jodå. Bengt ägnade en hel krönika i AT åt min dikt "Tanten" som jag skrev i femman... det var då jag peakade som poet, haha. Sen lade jag pennan på hyllan.

Så, grattis gamle man!
Från mig och Bengt.

9/6/08 12:36  
Blogger André Johansson skrev..

Ha du dikten Tanten kvar? Man vill läsa!

9/6/08 13:34  

Skicka en kommentar

<< Home