lördag, april 11

Jonas livräddar en liten burk cider (halvtorr) i Sickla





7 Kommentarer:

Anonymous David W skrev..

Hur hamnade den lilla burken cider(halvtorr)i vattnet?
Strongt att han klarar ciggen(!?) under hela det där vådliga äventyret. Erkänn att du klippte in ciggen; stor chans att nån av dina kompisar skulle vara så förbaskat tuffast i åttan så de röker. Jag misstänker starkt att han egentligen hade en kladdig delicatoboll i handen, vilket syns ganska tydligt om man noggrannt studerar den sista bilden. Bra klippt och klistrat dock.

http://www.cs.dartmouth.edu/farid/research/digitaltampering/

12/4/09 07:00  
Blogger André Johansson skrev..

Den lilla ciderburken blåste i.

Ciggen är såklart imponerande, men första bildens glidtacklingspose är nog det snyggaste. Rena rama rasmus (elm).

12/4/09 10:36  
Blogger André Johansson skrev..

Nu kom jag på att bildserien är väldigt FLM. De gillar ju rörliga bildserier. Det kanske får bli en återkommande serie här. Jag fotar Jonas när han rör sig.

12/4/09 15:17  
Anonymous Jonas skrev..

Jag kan tänka mig att cykla runt tårtan nästa gång? Eller fylla i en tipskupong (riskerar att bli dåligt, bildserien kräver stora gester för att bli effektiv)?

12/4/09 17:25  
Blogger André Johansson skrev..

Cykla runt tårtan får det bli.

12/4/09 18:14  
Anonymous Nicklas skrev..

Tjena André!

Du får inte "lägga ner" en så väl uppbyggd blogg bara för att Twitter finns. Med risk för att haspla ur mig en groda i stil med nån gammal IBM chef på 40-talet: Bara en modefluga som vi kommer skratta åt inom kort...

/Nicklas (Falu BTK, BBTK m.m.)

17/4/09 15:41  
Blogger André Johansson skrev..

Hej Nicklas!

Lovar att skärpa mig med storbloggandet.

18/4/09 13:02  

Skicka en kommentar

<< Home