måndag, februari 9

Roligt om Vinslöv


Igår kväll stod jag som alla söndagar och stekte biff. Det skulle bjudas på middag. Stina och Jens kom söndagsfina med Mariannekarameller och Aftonbladet. Anledningen till Aftonbladet var att det stod en liten blänkare i kulturdelen om mitt och Jens Vinslövsreportage från senaste numret av FLM. Ja, inget märkvärdigt bara en liten blänkare, som sagt. Signerad, visserligen, av någon som heter Pia, men inte mer än att den inte finns på nätet. Hon, Pia, tyckte att Vinslövtexten var rolig. Det var naturligtvis kul att höra. Men roligt? Jag har nog aldrig skrivit något så allvarligt som Vinslöv och så uppfattas det som roligt. Hur Mariannekaramellerna smakade? Mint.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

FLM numret har nått Uppsala. Och en snabbögning (konstigt ord det blev) visar att artikeln var lite rolig faktiskt.

11/2/09 09:33  
Blogger André Johansson skrev..

Det var värst. Jag kanke borde vara allvarligare när jag skojar i fortsättningen.

11/2/09 13:01  

Skicka en kommentar

<< Home