söndag, oktober 5

Pingpong i Tokyo Dome


André plays pingpong. from Jens Eriksson on Vimeo.

Sist jag spelade pingis mot en robot var i Södra skolan i Krylbo. Då var det 1985 och formen skulle slipas inför Mockfjärdspoolen. Idag när jag, Jens och David var på baseball för att se Giants mot Dragons i Tokyo Dome, testade jag igen. Det var i en fantastisk spelhall och jag slog naturligtvis highscore med 59 poäng (det tidigare rekordet var 55).

Som ni kan se på filmen har jag en lite spänd och ryckig spelstil. Man var väl lite ringrostig men framför allt var det en hård sidoöverskruv långt ut i forehandhörnet som jag inte kände från Krylbo och som fick mig upp på tårna.

3 Kommentarer:

Blogger Jonas skrev..

bra fotarbete!

5/10/08 22:57  
Anonymous Anonym skrev..

Vilka vann brännbollen? Vi håller på Tokyolaget va?
Vilka museum har ni stökat undan nu? Ni har ju faktiskt en bildad människa bland er strump och gympadojsshoppare.

6/10/08 22:59  
Blogger André Johansson skrev..

Jens håller på Nagoya. Den andra David hejar på Tokyo. Jag är någonstans där emellan.

Lasse på bilden bredvid björnen är inte med den här gången. Fotot är från föra gången det begav sig.

Vi har dock varit på både Amusement museum och baseballsmuseum. Bra båda två.

7/10/08 04:50  

Skicka en kommentar

<< Home